Prodej za maximální reálnou cenu
Zakázkám se snažím vdechnout život a originalitu, tak aby vynikli mezi ostatními a oslovili co nejvíce potenciálních klientů, k čemuž mi dopomáhají silní partneři a nejmodernější marketingové nástroje v rukou profesionálů.....
VIDEOPROHLÍDKA NEMOVITOSTI
Videoprohlídka zvyšuje v očích zájemců profesionalitu nabídky, vzbuzuje zvědavost a inzerát s video marketingem má prokazatelně až čtyřnásobně větší návštěvnost ve srovnání s nabídkou bez video marketingu.
PRODEJ LOKALITY (DRON, MAKLÉŘ)
Lokalita, lokalita, lokalita.... Ano nejčastějším faktorem, který rozhoduje pro koupi je hned po ceně lokalita.
Každý z nás chce bydlet nebo se rekreovat v hezkém prostředí, kde cítí tu správnou energii. Pro zachycení lokality a přenesení pocitu z daného místa vytvářím videa za pomocí dronu se 4k rozlišením....
PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE
Profesionální fotografie jsou základem každé kvalitní nabídky. Osobně k focení používáme několik fotoaparátu s různým typem objektivů pro zachycení té nejlepší možné fotografie, zároveň využívám spolupráci s profesionálním
fotografem.
PŮDORYS
Půdorys by neměl chybět u žádné realitní nabídky, je to naprostý základ pro profesionální prezentaci, ale bohužel ho stále u mnohých nabídek nedohledáte. Půdorys zpracovávám pro každou nemovitost a každé podlaží.
3D VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKA
Další užitečný marketingový nástroj, kteří ocení nejen zahraniční investoři, ale také zájemci, kteří se z jiného důvodu nemohou nemovitost osobně prohlédnout je 3D virtuální prohlídka. Zároveň nejen klientovi šetří čas a do jisté míry eliminuje tzv. bytové turisty.
VIRTUAL STAGING
Máte prázdný byt na kterém není možné provést home staging (zvelebení bytu pro prodej) nebo máte nemovitost v původním stavu či ve stavu, který nemusí na první pohled působit dostatečně přitažlivě pro potenciální zájemce ?
I na tyto případy jsem připravený, a to díky marketingovému nástroji, zvanému
"virtual staging", kdy digitálně ukážeme klientovi stav nemovitosti
po renovaci, rekonstrukci, popřípadě kompletně vybavenou.
Jedná se o velmi užitečný nástroj, jenž představivost zájemce převádí do reálné podoby.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ
Pokud to situace dovolí, pořádáme
pro zájemce společný prohlídkový den,
na kterém se klienti vzájemně setkávají,
což má často za následek zvýšený zájem
o nemovitost a psychologický efekt, toho
že je o nemovitosti velký zájem a klient tak musí jednat rychle, jinak může být
některým z dalších zájemců
předstihnut.
INZERCE
Díky modernímu marketingu a masivní inzerci bude vaše nemovitost vyčnívat
mezi ostatními, nemovitosti propaguji nejen placenou inzercí na sociálních sítích facebook, instagram a youtube,
ale také díky silnému inzertnímu partnerovi Gepard Reality na nejdůležitějších realitních portálech u nás,jmenovitě sreality.cz, reality.idnes.cz ceskereality.cz, eurobydleni.cz
a mnoha dalších....
AUKCE
Máte strach, že cenu nemovitosti nastavíte příliš nízko a koupí ji první zájemce a při prodeji tak možná proděláte. Pro tento případ jsem připraven do 24 hodin zajistit pro zájemce profesionální online aukci nemovitosti.
Při té poslední se podařilo navýšit prodejní cenu o skvělých 29%.