Prodej za maximální reálnou cenu

Zakázkám se snažím vdechnout život a originalitu, tak aby vynikli mezi ostatními a oslovili co nejvíce potenciálních klientů, k čemuž mi dopomáhají silní partneři a nejmodernější marketingové nástroje v rukou profesionálů.....

VIDEOPROHLÍDKA NEMOVITOSTI

Videoprohlídka zvyšuje v očích zájemců profesionalitu nabídky, vzbuzuje zvědavost a inzerát s video marketingem má prokazatelně až čtyřnásobně větší návštěvnost ve srovnání s nabídkou bez video marketingu.

PRODEJ LOKALITY (DRON, MAKLÉŘ)

Lokalita, lokalita, lokalita.... Ano nejčastějším faktorem, který rozhoduje pro koupi je hned po ceně lokalita.

Každý z nás chce bydlet nebo se rekreovat v hezkém prostředí, kde cítí tu správnou energii. Pro zachycení lokality a přenesení pocitu z daného místa vytvářím videa za pomocí dronu se 4k rozlišením....

PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE

Profesionální fotografie jsou základem každé kvalitní nabídky. Osobně k focení používáme několik fotoaparátu s různým typem objektivů pro zachycení té nejlepší možné fotografie, zároveň využívám spolupráci s profesionálním

fotografem. 

spacejoy-WQ35C1ZqCPk-unsplash.jpg

PŮDORYS 

Půdorys by neměl chybět u žádné realitní nabídky,  je to naprostý základ pro profesionální prezentaci, ale bohužel ho ani dnes v 21. století u mnohých nabídek nedohledáte. Půdorys zpracovávám pro každou nemovitost a každé podlaží.

iStock-1158053870.jpg

3D VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKA

Další užitečný marketingový nástroj, kteří ocení nejen zahraniční investoři, ale také zájemci, kteří se z jiného důvodu nemohou nemovitost osobně prohlédnout je 3D virtuální prohlídka. Zároveň nejen klientovi šetří čas a do jisté míry eliminuje tzv. bytové turisty.

3D prohlídky.PNG

VIRTUAL STAGING 

Máte prázdný byt na kterém není možné provést home staging (zvelebení bytu pro prodej) nebo máte nemovitost v původním stavu či ve stavu, který nemusí na první pohled působit dostatečně přitažlivě pro potenciální zájemce ? 

I na tyto případy jsem připravený, a to díky marketingovému nástroji, zvanému

"virtual staging", kdy digitálně ukážeme klientovi stav nemovitosti

po renovaci, rekonstrukci, popřípadě kompletně vybavenou.

Jedná se o velmi užitečný nástroj, jenž  představivost zájemce převádí do reálné podoby.

IMG_20220404_093112.jpg
Vybaveno_IMG_20220404_093112_04-04-22_14_08.jpg

DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

Pokud to situace dovolí, pořádáme 

pro zájemce společný prohlídkový den,

na kterém se klienti vzájemně setkávají,

což má často za následek zvýšený zájem

o nemovitost a psychologický efekt, toho

že je o nemovitosti velký zájem a klient tak musí jednat rychle, jinak může být

některým z dalších zájemců

předstihnut. 

philipp-berndt-5i0GnoTTjSE-unsplash.jpg

INZERCE 

 

Díky modernímu marketingu a masivní inzerci bude vaše nemovitost vyčnívat

mezi ostatními, nemovitosti propaguji nejen placenou inzercí na sociálních sítích facebook, instagram a youtube, 

ale také samozřejmě na nejdůležitějších

realitních portálech u nás, jmenovitě

sreality.cz, reality.idnes.cz ceskereality.cz,  eurobydleni.cz

 a na 11 dalších.... 

iStock-983343894.jpg

AUKCE

Máte strach, že cenu nemovitosti nastavíte příliš nízko a koupí ji první zájemce a při prodeji tak možná proděláte. Pro tento případ jsem připraven do 24 hodin zajistit pro zájemce profesionální online aukci nemovitosti. 

Při té poslední se podařilo navýšit prodejní cenu o skvělých 29%.

adssad.PNG